duminică, 30 mai 2010

iar despre carti

am scris eu mai demult ca s-a ajuns ca standurile de ziare sa fie in acelasi timp si micute librarii. astazi am aflat ca se vor mai lansa cateva colectii de carti. sincer, eu ma bucur pentru ca asa o sa am sansa sa imi fac o biblioteca destul de interesanta. poate ca nu toate titlurile sunt de cea mai buna calitate, dar in mare parte sunt carti care inseamna ceva si pe care le cumpar pentru ca sunt un mare fan al lecturii. si pentru ca pana la urma este un chilipir.

ieri mi-am cumparat o ZGOMOTUL SI FURIA pe care am dat 2 lei. in colectia de carti, pe care o regret din tot sufletul, de la Cotidianul. dupa ce termin cu nebunia asta de bac jur ca ma apuc de ea, nu de alta, dar eu ma duc la Litere si cred ca este de bun simt sa ma apuc sa citesc cateva carti care au reprezentat si reprezinta ceva pentru cultura lumii. cartile alea influente cum s-ar zice...

si mai este acum si colectia de la Jurnalul National, Carte de buzunar. am de gand sa cumpar toate cartile alea pentru ca sunt ieftine si pentru ca sunt bune. maine, apare romanul unui american, dar saptamana viitoare, apare AMANTUL DOAMNEI CHATTERLEY de D. H. Lawrence.

am o adevarata manie cu cartile. imi dau seama de asta si mai ales imi dau seama ca a devenit o boala grea pentru mine. daca nu citesc 30 de pagini zilnic, parca ziua aia a fost pierduta. nu stiu de ce. asa m-am obisnuit. nu conteaza daca este literatura de calitate sau daca este literatura de consum, ceea ce consider ca este important este obiceiul in sine. nimic nu ma relaxeaza mai mult decat lectura.
nimic

Un comentariu:

Claudiu spunea...

american care este de fapt britanic. mea culpa!