sâmbătă, 29 mai 2010

Fin de siècle

si s-a dus!
nu m-am asteptat sa imi para atat de rau pentru ca trebuie sa fiu sincer si chiar imi pare rau. cred ca tuturor ne pare rau acum.
mereu fac la fel. zic ca nu ma intereseaza si nu conteaza, dar se pare ca pana la urma ma intereseaza si nu am cum sa nu ma implic macar un pic asa. bine, nici nu imi sta in fire sa fiu asa... o persoana care sta pe margine si observa. imi place sa observ, dar imi place sa fac asta din mijlocul evenimentelor si nu de pe margine. marginea nu a fost niciodata atragatoare din punctul meu de vedere.
acum, daca stau sa imi aduc aminte cate am facut la liceu.... n-am facut multe. adica nu am facut ceea ce fac toti. am invatat si m-am distrat cum se cuvine. nu am facut nimic deosebit, dar cred ca liceul mi-a ajutat cel mai mult. cred ca liceul m-a facut o persoana mai sociabila decat am fost.
la liceu am cunoscut atat de multa lume... daca stau sa ma gandesc in mare parte stiu cine este fiecare persoana din liceu. ma rog, cei de-o seama cu mine ca pe astia de la a noua... mai greu.
oricum...
a fost foarte tare.
cel mai tare. pacat ca nu prea stiu ce sa mai scriu. la faza asta chiar sunt fara idei.

si este cu adevarat sfarsitul secolului. in toate sensurile expresiei!

Niciun comentariu: