duminică, 10 aprilie 2011

despre cum a trecut timpul. mic tratat personal si nefilozofic

habar nu am cum a trecut timpul. mai ales in ultimul an. adica parca mai ieri eram aici pe blog si ma plangeam de cat de nasol este la facultate si cum ma plictisesc si cum toate visele mele cele mai frumoase nu s-au indeplinit. credeam eu ca sunt dezamagit, dar daca stau sa ma gandesc mai bine, nu sunt si din contra, pana la urma facultatea s-a dovedit a fi mai mult o experienta hai sa ii zicem spirituala, desi nu e cea mai buna sintagma, decat una amuzanta, inca o data nu e bun cuvantul.
nu stiu cum a trecut timpul.
ma gandesc si acum la prima zi de facultate si imi dau seama ca tin minte foarte multe detalii, desi nu am de ce si mai ales pentru ce. prima zi nu a fost in orice caz ceva deosebit sau poate ca nu imi dau eu acum seama.
ceea ce este cu adevarat deosebit este, pana la urma, faptul ca a trecut timpul atat de repede. atat de repede si parca nu am facut mare lucru intre timp. nu inteleg de ce, pentru ca am facut si am evoluat intr-un fel pe care normal ca nu pot sa mi-l explic, dar de care sunt constient si sunt sigur ca o sa ma ajute in viitor.macar atata lucru, desi sunt mai multe. sincer sa fiu, sunt mai multe, dar nu am timp acum de ele si nici nu vreau sa le insir aici.

Niciun comentariu: