vineri, 8 iulie 2011

sugestii?

deja am terminat toate cartile pe care voiam sa le citesc. m-am apucat sa citesc ca un disperat si am reusit sa epuizez cartile foarte repede. abia astept sa se deschida din nou bibliotecile astea sa pot sa mai iau si eu cate ceva. de exemplu, as vrea sa citesc un Stephen King (Capcana pentru vise - Dreamcatcher) si niste carti fantasy. nu stiu de unde pana unde m-a apucat faza asta cu romanele fantasy pentru ca nu sunt ceea ce unii ar numi un fan al genului. in orice caz... daca mai stiti voi ceva tare de citit...

PS. nu colectiile astea noi de la adevarul sau mai stiu eu ce. nu mai vreau sa ma citesc asa ceva. adica m-am plictisit de genul acesta de carti. oricum, din toamna cand am sa ma intorc la facultate am de gand sa citesc numai chestii de gen. am de gand sa reiau lectura intelectuala.

Niciun comentariu: