vineri, 8 iulie 2011

vara este un sfetnic bun (sper)

ciudat sau nu (pentru cei care ma cunosc) am ajuns in pana de idei. sincer, nu stiu. si (logic!) intrebarea e "ce nu stii?"... raspunsul este simplu. nu stiu in general. am impresia/sentimentul sau sa ii spunem cum o fi pentru ca oricum ideea se intelege, am impresia/sentimentul ca am uitat sa stiu. erau vremuri cand stiam mai multe. erau vremuri cand puteam sa stiu si credeam ca asta este un drept al meu. acum imi dau seama ca nu era decat o aptitudine si ca pana acum nu am facut decat sa... uite ca si aici se opreste ideea. uite! asa se intampla. imi lipseste concentrarea, logica, totul doar din cauza ca nu stiu. pur si simplu nu stiu. nu mai stiu. nu mai stiu sa nimic. poate ca ce am scris acum nu are sens, dar pentru mine are. am uitat. am uitat o mie de lucruri. si abia astept sa mi le aduc aminte. poate ca pana la urma, vara este un sfetnic bun.

Niciun comentariu: