joi, 23 iulie 2009

multe

gata!

am revenit! parca nici mie nu imi vine sa cred ca nu am scris atat de atat de mult timp. dar asta e, ce sa facem :). reiau cateva subiecte.

1.MJ a murit. nu se stie de ce si etc, dar de un lucru suntem siguri si anume ca a murit. regrete, dar acum sa il lasati in pace!

2. caldura prea mare. mor de caldura, dar daca scriu despre asa ceva inseamna sa va omor si pe voi de plictiseala asa ca...

3. ma uit la House, MD. pe TVR1. foarte smecher serialul si m-a bucura ca pe TVR astia nu dau niciun pic de publicitate. superb. practic de luni pana mircuri am parte de un superserial fara sa ma enervez ca se intrerupe din cinci in cinci minute. recomand. foarte tare.

4. am reluat  Cel mai iubit... care este foarte tare. o sa scriu cat de curand cate ceva despre el, chiar si cateva fragmente din carte daca este. frumos.

Niciun comentariu: