luni, 27 iulie 2009

lumea mai citeste

ma uit pe net si am gasit foarte multe situri in care literatura este popularizata. si cred ca este foarte bine ca se mai pune si accentul pe carte, orice fel de carte. nu se mai tine cont ca este vorba de literatura de consum sau nu. foarte bine ca se mai citeste. lumea inca mai are o sansa. si ca sa fac o paranteza, mai las cateva titluri de carte pe care sa le dau drept exemplu pozitiv:

Aventurile lui Sherlock Holmes ( eu am citit editia Adevarul) de Arthur Conan Doyle

Cismigiu et comp de Grigore Bajenaru

Crima in direct de Ben Elton

btw citesc in paralel Cel mai iubit dintre pamanteni si Elevul Dima dintr-a saptea 

Un comentariu:

RuXxy spunea...

Acum citesc şi eu 'Cel mai iubit dintre pământeni'. E adevărat, lectură obligatorie, dar o devorez. Chiar îmi place. Nu numai povestea de dragoste e captivantă, dar şi opiniile personajului despre politica vremii sunt remarcabile.
Pe tine ce te atrage la ea până în momentul de faţă ?