sâmbătă, 12 februarie 2011

funny people

nu stiu daca voua vi se intampla sa ascultati pe cate cineva vorbind si sa va rasara in coltul gurii un zambet ironic. sau nu ironic pentru ca nu este cel mai bun cuvant. doar un zambet fiind amuzati de ceea ce va povestesc? mie mi se mai intampla si sincer sa fiu cred ca pe oamenii astia ii indragesc cel mai mult. nu pentru naivitatea lor cum ar zice unii. ii indragesc pentru ca sunt mai sinceri si pentru ca spun ce au de spus. si ii mai indragesc tocmai pentru ca nu sunt naivi. sunt doar usor originali in comparatie cu ceilalti (grup in care porbabil ca ma gasesc si eu) care nu se deschid chiar asa de usor in fata unora.
de ce?
adica de ce zambesc?
pentru ca nu am cum sa ma abtin. sunt unii care spun niste chestii atat de dragute si de simpatice incat nu ma pot abtine. ceea ce ma deranjeaza in foarte mare masura este ca lumea percepe asta drept aroganta. si nu e sincer sa fiu. eu nu sunt arogant decat cu cei prosti si pe cei pe care ii dispretuiesc, iar daca e sa fiu dispretuitor cu cineva iti dai imediat seama de sentimentele mele. nu sunt un mare magician care sa se ascunda.
oricum. voiam doar sa zic ca oamenii astia (funny people dupa cum le-am spus in titlu) iti fac intr-un fel ziua mai buna. si te binedispun. si ... asta e frumos in ceea ce ii priveste. ca au parte de o mie de SIuri

Un comentariu:

Tequila spunea...

"...sunt doar usor originali in comparatie cu ceilalti (grup in care porbabil ca ma gasesc si eu) care nu se deschid chiar asa de usor in fata unora."

Te inseli. :)

Exact ce fac acei funny people din viata ta de zi cu zi... faci si tu pe blogu` asta. Cel putin asa vad eu post-urile tale.