luni, 21 februarie 2011

open minded

nu stiu de cand, pentru ca nu am stat sa urmaresc foarte aproape subiectul, romanii au devenit foarte open minded. probabil ca le place la nebunie cum suna pentru ca nu cred ca au habar ce inseamna asta.
cum era si de asteptat lumea, vede conceptul asta drept nonconformism si imi pare rau sa spun, dar nu e deloc asa.
open minded este o persoana care traieste in zilele noastre, nu cineva nonconformist. sunt multi cei care uita anul in care traiesc si se hazardeaza de anumite conceptii foarte vechi, niste prejudecati care nu le fac decat rau. nu spun ca nu sunt bune pentru ca daca o idee a aparut acum o suta de ani si inca se mai pastreaza inseamna ca are ceva aparte care o face sa mai fie inca in vigoare, dar ne cam limiteaza. bineinteles, asta alegem noi. adica daca suntem limitati, de ce si mai ales in ce grad. asta este o persoana open minded. care este in stare sa gandesca si mai ales care stie de ce face anumite lucruri pentru ca are o experienta care o ajuta sa ia decizii.
asta nu nonconformismul nu o cred. mi se pare, cum mi se par si acesti noncoformisti, roade ale unor frustrari persoanale.
din pacare, romanii nu sunt in stare sa faca o astfel de diferentiere si pentru ei toti cei care se opun moralei, bunului simt si isi creeaza o lume sau o dimensiune a lor unde se ghideaza doar dupa reguli proprii sunt open minded. imi pare rau pentru voi. astia sunt mitocanii si cocalarii de pe strada nu oamenii open minded.

Niciun comentariu: