miercuri, 2 februarie 2011

simpla adunare

Oboseala+Stres+Anumite lucruri care ma mira si care intr-un fel nu imi plac= STAREA MEA DE SPIRIT.

cam asa m-as caracteriza. cateva cuvinte simple. intr-un fel o adunare/acumulare de stari pe care abia astept sa ajung sa le dobor si sa merg mai departe pentru ca am nevoie de o schimbare mai mult decat orice. am nevoie pentru ca sunt foarte obosit si cum am tot batut campii cu cateva luni in urma, sunt foarte plictisit si nici nu sunt in stare sa gasesc o explicatie pentru asta. as vrea, dar nu pot si intr-un fel nici nu vreau pentru ca dupa ce as descoperi cauza, ar insemna sa imi gasesc si un tratament si mi-e tare frica pentru ca nu cred ca am leac. nimic nu ma mai multumeste. si nici nu cred ca ceva sau cineva poate sa schimbe asta in curand. sau poate cine stie. macar exista un dram de incertitudine care ma ajuta sa merg inainte.
asa ca cer:
CEVA NOU.
IMPREVIZIBILUL.

Niciun comentariu: