miercuri, 14 octombrie 2009

descoperire

astazi in timp ce ma barbieream ( si nu stiu cum am reusit sa fac asta fara sa vorbesc la telefon) am descoprit ceva uitandu-ma in oglinda. am descoperit ca am sprancene. si nu ca nu as fi stiu asta, dar am devenit brusc constient ca am asa ceva. a venit ca o revelatie. ca si cum nu as fi stiut de existenta lor. am descoperit un lucru mic, dar poate de efect. si mi-am dat seama ca asta fac zilnic. ignor ceea ce am. si nu doar lucruri fizice, ci si lucruri mici morale, etice, etc. ma gandesc ca sunt aproape nevazute. cu greu le vezi, si mai greu le constientizezi. si am descoperit eu spranceana. si asa am descoperit ca eu ignor. zilnic. zilnic ignor cate ceva. si imi dau seama ca placerea lucrurilor mari, vine din lucrurile mici. si uite asa...un lant al slabiciunilor si al verigilor slabe.

Niciun comentariu: