luni, 19 octombrie 2009

the last one!!

daca o prostie de telenovela, poate avea 15.000 de episoade, atunci de ce un serial asa de marfa cum a fost Friends a avut doar 200 in zece ani? am inteles ca este vorba de valoare si de munca si ca nu compari un proiect de doi lei cum este un soap cu o productie de televiziune ca Friends, dar parca as vrea sa nu se mai termine. am ajuns la sezonul 9. si mai am foarte putin si imi dau seama pe zi ce trece ca se va termina si imi pare foarte rau, pentru ca pana acum, zilnic, vedeam cate un episod si ma inveseleam. nu era zi sa nu rad macar un pic. am urat unele personaje pe care mai apoi le-am indragit pentru ca pana la urma sa ma enerveze cele care imi placeau la inceput.dar m-am uitat la fiecare episod, la fiecare secunda si am ras la fiecare gluma. ma enerveaza ca s-a terminat si ma mai enerveaza ca asta este si primul serial ce mi-a placut in mod deosebit, pe care il termin. e aiurea. o sa mai scriu cateva replici si faze tari si o sa postez daca gasesc si megahitul lui Phoebe  Smelly Cat . o sa ma mai uit pe youtube si o sa pun ceva ceva, ca nu se poate sa las un sfarsit atat de mare, doar cu un articol de cateva randuri sau sute de cuvinte. ar fi prea putin. 

SMELLY CAT [official video]

Phoebe Buffay - All songs 

Niciun comentariu: