duminică, 8 noiembrie 2009

(3rd) short story

ma chinui sa termin o carte foarte tare, cred ca unul din cele mai tari si mai originale si totusi, cu o gramada de elemente cliseice, carti Ruinele de Scott Smith. nu stiu de ce, dar am inceput sa ma chinui sa citesc, iar maine nu o sa mai am timp pentru ca ma asteapta un test la istorie si am inceput sa constientiezez cat de important este anul asta. si totusi, cand ma uit la ceea ce am scris, imi dau seama cat de aiurea este cuvantul important. mi se pare ca ii dau prea multa importanta. si intr-un fel este important. ma rog. filozofie ieftina. si am o gramada de invatat. si cata lipsa de chef. am cam uitat cum este sa inveti. aiurea oricum. si imi place ca am inceput sa scriu pe blog mai des. imi place. luna trecuta parca uitasem ca am un blog de intretinut.

Niciun comentariu: