joi, 12 noiembrie 2009

proiect.

ma gandesc ca am nevoie de ceva care sa ma pasioneze. azi vorbeam cu niste prieteni si inca o data mi-am dat seama ca eu nu prea am pasiuni. sau hobbyuri sau ceva. nu stiu. imi dau seama ca eu nu gasesc ceva care sa ma entuziasmeze pe termen lung. adica, pe moment este ceva, dar apoi...se pierde. se duce ca un norisor de fum de tigara. norul dispare, dar ramane mirosul, ceea ce este foarte bine pentru ca ma face sa nu uit. (sa nu uit ce?) multe si amestecate. ma gandeam ca poate faptul ca ma voi duce la facultate sau asa sper, sau faptul ca dau Bacul sa ma entuziasmeze. si am fost un pic entuziasmat. si atat. si foarte putin. cred ca am nevoie de un mare proiect care sa ma elibereze de starea asta de totala moleseala. 

Un comentariu:

Violet spunea...

citind ce ai scris, mi-am dat seama ca si eu sunt in aceeasi situatie... si eu inca nu am gasit ceva care sa ma scoata din starea asta.