duminică, 13 martie 2011

censorship

desi nu ne dam seama intr-un fel ne cenzuram din respect pentru altii. mi-am dat eu seama de asta gandindu-ma la blogul meu si de ce nu scriu unele chestii. nu le scriu dupa cum i-am spus si lui S. (iti fac reclama) pentru ca ar insemna sa mai dezvalui ceva din viata de zi cu zi si nu vreau asta din respect pentru cei cu care traiesc. nu se stie cum vor percepe ceea ce scriu si nu cred ca nu scriu din teama asta pentru ei, ci pentru ca nu VREAU sa se simta asa. e un soi de respect si nu e vorba de cenzura dupa cum am spus eu in titlu. titlul oricum nu e bun pentru ca eu nu sunt in stare sa scot un titlul potrivit pentru fiecare postare de-a mea. nu e cenzura, e respect.

probabil ca postul asta va fi destul de controversat. nu ma intereseaza. nu ma intereseaza pentru ca m-am schimbat. si nu ma mai intereseaza atat de mult cand vine vorba de ceea ce cred. mi-am cimentat convingerile si acum e mai greu sa mi se schimbe cineva si desi o sa fie interpretat ceea ce scriu, nu ma intereseaza pentru ca ceea ce am scris este ceea ce cred si cred ca oamenii cu care vorbesc zilnic merita RESPECT, iar eu imi manifest respectul prin a le proteja intimitatea. nu ca ceea ce as scrie ar fi barfa. mai rau. e vorba de convingerile lor. un soi de dialog, iar asta e prea intim, chiar si pentru un blog putin cunoscut.

Niciun comentariu: