sâmbătă, 26 martie 2011

decizie

saptmana asta a fost foarte importanta pentru mine pentru ca am hotarat sa fac cateva lucruri care ma vor ajuta pe viitor. asa ca postul asta o sa fie un soi de rezolutie.
1. am de gand sa mint mai des
minciuna e pana la urma cea mai ceruta forma de sinceritate. suna aiurea, stiu, dar va spun ca pentru cei mai multi din oamenii slabi care nu sunt in stare sa ia o hotarare singuri, minciuna e un gest de maxima sinceritate. atat pot ei. eu am de gand asadar sa le ofer cat pot de mult.
2. am de gand sa introduc o doza de ipocrizie in ceea ce fac.
tot pentru astia mai slabi care nu sunt in stare sa faca ceva. am de gand sa fiu mai ... decent. sau mai dragut cu ei. o mica doza de ipocrizie
3. am de gand sa fac ceva si sa schimb unele lucruri, dar nu in totalitate. am de gand sa mai adaug cateva lucruri rele sau cateva defecte (imi e greu sa dau un verdict si sa le dau un nume pana la urma) pentru ca pana la urma, lumea sa fie multumita.
asta e o decizie. proasta, ce-i drept, dar am de gand sa ma tin de ea, sa vad daca e lumea mai multumita de voi.
daca Parisul mai merita o liturghie, poate ca mai merita si lumea care ma inconjoara una.
so be it.

Niciun comentariu: