duminică, 27 martie 2011

oftica=ambitie

eu asa zic. cand te oftici inseamna in primul rand ca iti pasa, iar apoi inseamna si ca vrei mai mult. cand vrei mai mult esti ambitios (desigur, afirmatia e usor gratuita in contextul acesta care nu e in stare sa creioneze atat de bine conceptul). nu suna bine, dar eu asa cred si cand eu cred... mai conteaza cum suna?
cineva zicea ca un cliseu. eu zic ca nu e pentru ca de cele mai multe ori eu sunt in stare sa fac totul exact asa cum vreau eu. asta este arta mea. si imi place. si sunt in stare si pentru ca sunt in stare, de cele mai multe ori, primesc ceea ce vreau si mai ales ceea ce merit.
acum ma oftic.
ciudat.
sincer, chiar foarte ciudat.
desigur, cei care citesc ce am scris vor zice ca nu e decat un sentiment cauzat de evenimentele din ultima vreme. as vrea sa fie, dar nu e. poate ca e si asta un semn.
am vazut ceva si asta ma oftica teribil si asta sincer, ma face mai ambitios. pentru ca ma oftic si daca ma oftic sunt mai ambitios:))
am logica.
sa mor de nu am logica.
anyway
concluzie: ofticatul e intr-un fel si un mare ambitios.

Niciun comentariu: