duminică, 27 martie 2011

despre cum scriu

am vrut sa scriu de acum o luna si ceva despre cum scriu si mai ales de ce scriu asa. cine intra la mine pe blog, poate sa fie mirat ca nu scriu chiar cum trebuie si poate ca ajunge la concluzia ca noua generatie de la litere este exact cum spun toti si anume cam praf. nu este asa.
eu nu tin cont de normele de punctuatie, asa ca nu o sa vedeti mereu unde trebuie o virgula sau ceva. de ce? pentru ca marea majoritate a posturilor mele nu sunt scrise si apoi recitite si apoi cizelate si rascizelate. nu. eu scriu si scriu exact cum cred sau cum vreau fara sa mai tin cont de nimic. de aceea exista si cateva litere scrise aiurea. in orice caz. eu scriu aproape cum gandesc. acesta este pentru mine fluxul gandirii, fluxul a ceea ce vreau sa spun si de aceea se mai intampla sa mai pun un titlu si eu sa scriu cu totul pe langa.
asta am vrut sa fie asa, un soi de lamurire, desi, sincer, lately, nu mai intereseaza de lamuririle pe care unii vor sa le primeasca.
i don't give a shit!

Niciun comentariu: