vineri, 19 august 2011

discretie

faceam o referire aici despre discretie. ma rog.
spuneam ca eu cred ca lumea nu mai stie ce este aia discretie sau intimitate. am observat ca oamenii isi pun viata pe taraba si o sa vand, daca nu cu un pret mare care sa le asigure traiul imbelsugat, cu 3 la 10.000 (sau trei la un ron, dar eu inca mai folosesc vechea exprimare). niciodata nu am inteles motivele. nu cred ca as putea vreodata sa primesc atat de multi bani incat sa ma faca sa spun ceva despre viata mea. poate ca este de vina educatia sau cine stie, dar eu nu pot sa ma vand asa de usor. este foarte la moda.
tin minte ca si la liceu era asa si un pic si la facultate vad, desi aici oamenii sunt mai retinuti, dar nu din mare discretie, ci din frica de a nu putea sa vanda ei primii, oricum, un soi de prostie. la liceu a inceput chestia asta. fiecare incerca sa iasa in evidenta si facea asta prin ce mijloace avea si sincer nu erau prea multe. ma enervau foarte mult astia destepti care incercau sa fie prosti pentru ca era trendy. mi se parea o risipa de potential si eu, cu o imagine de tocilar poate, niciodata nu am fost rusinat de ceea ce stiam pentru ca eram convins ca nu o sa pot sa fac ceva doar cu ceea ce stiu si oricum, asta nu ma reprezenta in totalitate. altii vindeau asa. altii povesteau despre sex. nimic nu mi se pare mai banal decat sa povesteti despre sex. pana la urma, sex poate sa faca oricine si nu vad de ce trebuie sa faci din asta un eveniment.
interesant este ca aceste doua tipuri sunt prezente acum aproape peste tot la televizor. prostul sau proasta si c**va sau macho (cu diferente de gen aici). se pare ca imaginea asta pe care o vand acum are radacini vechi. desigur, vanzarea imaginii inseamna datul afara din casa, lipsa decentei de a fi discret si vad ca asta vine inca din liceu. sa nu imi spuneti ca nu exista asa ceva la liceu pentru ca nu cred. exista. sunt aia care se descurcau indiferent de ocazie, care reuseau sa treaca cu note ok, dar fara efort si care acum au devenit vedete si spun lumii cat de ok este sa te certi la televizor si cat de ok este sa povestesti ce faci cu nevasta in pat. astia sunt oamenii din ziua de astazi. trist si ciudat.

Niciun comentariu: