duminică, 28 august 2011

stiri

in tara noastra nu exista stiri. cred ca suntem una din putinele tari din Europa unde nu exista stiri de calitate. nu stiu cum sunt altii dar pe mine nu ma intereseaza multe lucruri. dau exemple.

1. nu ma intereseaza ce face Basescu. sincer. chiar nu cred ca face lucruri interesante plus ca de la tatal Ebei... nu mai zic nimic pentru ca sunt rautacios cu saraca fata. lumea are impresia ca Base e ca Lady GaGa adica trebuie sa fie mereu urmarit si imediat sa comentam ce face el. ce sa comentez? ca a sarbatorit in casa de la Neptun cu unii dintre colegii lui de facultate? nu am ce sa comentez. sfidarile de gen ma lasa rece.

2. nu ma intereseaza nunta lui Borcea cu Alina ("Cristi Borcea, viata mea!" replica asta nu am cum sa o uit)

3. nu ma intereseaza cum este singurul drum care exista pana la mare sau la munte.

4. nu ma intereseaza cand ploua in Bucuresti si nici stirile de gen:  "Pe strada Teilor a cazut un plop peste masinile din parcare". asta nu este stire.

5. nu ma intereseaza ce face, zice sau cum se manifesta Gigi.

6. nu ma intereseaza ce fac curvele in club. sincer.

jurnalismul in Romania nu exista. cred ca poti sa ii numeri pe degete pe cei care sunt in stare sa iti spuna ceva interesant care sa te ajute cu adevarat. eu ma uit la un singur astfel de program. se numeste "Ora de business". este o emisiune bazata mai mult pe economie si tendintele vremii. asta trebuie sa stie lumea. sa se orienteze. pentru prosti exista stirile care dezbat ce am scris mai sus.

Niciun comentariu: