miercuri, 17 august 2011

invataturi din ultimul an

fac aici o mica lista cu ce am invatat eu in ultimul an.
  1. rabdarea este un dar divin de care nu toti ne bucuram. 
  2. la fel si inteligenta. (nici eu nu stiu daca ma bucur neaparat de ea, dar cum sunt pe linia de plutire, tind sa cred ca sunt cel putin istet)
  3. happy endings are boring.
  4. germana este tare.
  5. ca inca mai pot invata, desi am crezut ca asta se poate face doar pana la o anumita varsta.
  6. am invatat ca nu tot ce vreau se implineste, desi asa am fost invatat.
  7. people always leave (din OTH, dar si acum o mai tin minte si inca mai dau dreptate acestul dicton)
  8. un proverb nemtesc zice ca unde este vointa, exista si un drum. nu degeaba suntem atat de departe de Germania. la noi este: unde este un drum, este noroc chior ca vointa oricum nu prea mai avem noi.
  9. cartile se citesc si pentru ca trebuie, nu doar din placere.
  10. prietenii se schimba.
  11. lumea nu inceteaza sa te uimeasca. probabil si la 100 de ani o sa ma mai uimeasca ceva.
  12. morfologia si fonetica nu sunt asa de grele. 
  13. morfologia si fonetica germana este chiar usoara daca iti propui sa inveti limba.
  14. Odobescu chiar a fost tare.
  15. facultatea m-a schimbat total (am devenit un obsedat care doar despre asa ceva vorbeste).
  16. age is just a number.
  17. daca e ca ceva sa mearga prost, atunci sa te astepti la asta (cum zicea si Murphy).
  18. nu exista modele. 
  19. e greu sa iti gasesti un job.
  20. studiile chiar conteaza.
  21. facultatea face diferenta. 
  22. internetul chiar schimba vieti.
  23. blogul nu trebuie abandonat.
  24. dar serialele da. unii oameni trebuie sa mai si creasca. eu ma numar printre ei si, PERSONAL, daca las serialele cred ca o sa mai cresc.
  25. schimbarea este de dorit, dar mai greu de obtinut.
  26. politica e ca un serial tv prost.
  27. vedetele apar si dispar. pitipoancele raman.
  28. razboiul dintre sexe are doar victime, nu si invingatori.
  29. in micile razboaie, rusinea este a invingatorului care a sacrificat mai mult. el este cel mai lovit de victorie. 
  30. siturile de recrutare chiar merg.
  31. ciocolata ramane cea mai tare chestie ever.
  32. mai un pic si reusesc sa invat germana. 
  33. cred ca o sa vorbesc germana fluent.
  34. obictivitatea este necesara.
  35. lumea nu se schimba dupa tine. 
  36. Tom si Jerry sunt mereu tari. 
  37. stirile in Romania nu sunt stiri.
  38. punctuatia trebuie respectata, dar nu pe blogul acesta al meu. in texte scrise pe hartie poate, dar in rest nu. 
  39. durerea de masea este nasoala. 
  40. final. ar mai fi multe, poate la fel de superficiale, dar multe.

Niciun comentariu: