joi, 22 decembrie 2011

10 pentru 2012

nu stiu cum se face, dar ma simt uneori ca un profet. nu este lucru pe care eu sa nu il prezic si sa nu se intample. am un fler, ceva de speriat, asa ca ma gandesc sa fac si eu (ca doar este trendy sa faci asa ceva in timpul asta al anului) 10 previziuni care se vor indeplini pana la anul. o sa vorbim la anul pe vremea asta (daca nu se indeplineste profetia cu 2012, care este pe 21 decembrie) si o sa vedeti ca am avut dreptate.

1. facultatea o sa fie mai fun, dar si mai naspa. o sa fie asa... eine Mischung.
2. andreea esca o sa se retraga de la stirile protv.
3. o sa se termine dansez pentru tine (cu mentiunea ca exista sperante sa nici nu mai inceapa. sperantele imi apartin)
4. oana zavoranu o sa se certe din nou cu mama ei.
5. elena udrea o sa apara in playboy (dupa tabu, in piele neagra, este si normal).
6. bani... aici este un punct sensibil. nu o sa zic ce o sa se intample, dar intelegeti voi.
7. apocalipsa? vrajeli.
8. o sa intalnesc cel putin 100 de prosti. ma rog, eu sunt si magnet pentru ei:))
9. o sa termin toate sezoane din How I Met Your Mother.
10. o sa fie criza. de nervi. prea multa lume crizata

Niciun comentariu: