vineri, 2 decembrie 2011

inca putin...

inca putin si intram in 2012.
adica o sa vina o noua apocalipsa pe care cred ca o sa o trecem cu bine, dar nu dau detalii pentru ca nu vreau sa dau lumii idei despre cum poate sa supravietuiasca pentru ca are si Mircea Badea dreptate cand spune ca pe pamantul asta sunt o mie de prosti. ciudat este ca prostii au noroc. mult... au mancat ceva bun cand erau mici si de aia cred ca sunt asa de norocosi.

intre timp, eu am lipsit doua luni de pe blog. n-am avut chef sa scriu si nici nu cred ca am avut despre ce sa scriu. d-aia nici nu am scris:))

a inceput si facultatea... nu mai spun nimic. shit happens all the time. si eu ma mir cum de nu sunt atat de norocos avand in vedere peste cat shit dau. eee... sunt si eu prevazator si nu deschid gura. ma feresc. truc simplu, dar eficient ca durexul:)

faza cu noul an e mereu... naspa. oamenii parca innebunesc cand se gandesc la revelion. pana mai ieri eram si eu din categoria aia, dar anul asta sunt atat de chill... rar am fost vazut asa de chill... prea rar:)) asa ca daca mai este inca putin pana pe 31 decembrie... i don't give a shit!

PS (?): da, am schimbat tonul. si o sa ramana schimbat:)

Niciun comentariu: