vineri, 13 iunie 2008

blogu` si ipocritii

acitesc in fiecare zi cate un blog sau cel putin cateva articole dintr-un blog si mereu ma amuz cand dau peste o fraza de gen "ipocritii pe care ii cunosc/ma inconjoara etc." constat cu uimire ca foarte multi au ajuns ca manelistii pe care toata lumea ii blameaza pentru incultura si pentru ca se iau de dusmani, bani si femei. unii dintre noi ce facem? nu asta?

ne facem blog apoi incepem sa postam si sa ne plangem de viata asta care ne dezamageste din toate punctele de vedere. acum vin eu si intreb da`  viata asta nu e viata voastra? nu voi alegeti sa traiti asa ca doar nu vine nimeni sa va impuna ce sa faceti si cum sa faceti sau cum sa va traiti viata. atunci de ce se tot plange toata lumea. am ajuns sa ne consideram cu totii niste neintelesi si niste victime. faza cea mai tare e ca nu stim a ce. ne place atat de mult sa ne victimizam si pozam ca amaratii neintelesi de lume?

apoi apare frza cu ipocritii. cica e lumea ipocrita, prefacuta. acum iar stau si ma gandesc, daca stim ca unele persoane din jurul nostru sunt prefacute de ce mai stam de vorba cu ei, de ce ii pomenim in posturi si asa mai departe. va zic eu.......
frate, aveti o viata foarte anosta si de aceea va place sa spuneti ca aveti si voi "dusmani" sa para mai incitant si mult mai interesant.

concluzie: deja ati inceput sa cadeti in penibil si de aceea va sfatuiesc sa nu mai pozati in victime pentru ca nu va sta bine si pentru ca sunteti varza. daca aveti ceva foarte interesant de spus scrieti, spuneti lumii dar va rog lasati jocul asta de teatru prost, nu de alta, dar va spun deja plictisiti.

2 comentarii:

Anonim spunea...

hey.. recunosc citatul.. dar vezi ca e un pic scos din context.. cel putin continuarea postului tau nu se potriveste cu ideea pe care vroiam eu s-o transmit..

Claudiu spunea...

nu faceam referire la tine daca la asta te refereai cand ziceai de "recunosc citatul". am mai citit ce ai postat pe blogul tau si sincer mi-a placut si nu prea am gasit aceasta formulare pe la voi pe blog