duminică, 15 iunie 2008

horror movies

intotdeauna am avut o pasiune pentrru filmele horror si pentru thrillerele psihologice asa ca am facut o lista cu filmele horror ce mi-au placut cel mai mult pana acum

1. A CHILD~S PLAY
sau nebunia aia de film cu Chucky papusa ucigasa. eu sunt mare fan. prima data cand l-am vazut aveam doar 7 ani si de atunci ma bantuie Chucky. ma bantuie e un fel de a spune, la vremea aia cel putin stiu ca aveam vreo 3 Action Man pe care nu i-am mai atins destul de mult timp de frica sa nu se reincarneze Chuky in figurina aia. sa trecem peste. filmul este super tare si o sa va captiveze mai mult ca sigur. face parte din cultura pop americana si brandul Chucky are parte de filme( cinci la numar, carti etc.) este probabil unul din cele mai bune horror-uri al tuturor timpurilor.

2. THE SILENCE OF THE LAMBS
sau nebunia de film cu Hannibal Lecter, alt personaj care a intrat definitiv in cultura pop americana. Hannibal este doctorul psihiatru canibal, personaj care tot asa m-a speriat de moarte. Lecter este personajul lui Thomas Harris, scriitor de thriller psihologice. Harris a scris 6 romane despre viata lui Lecter. personajul a fost intruchipat pe marele ecran de Anthony Hopkins. replica celebra a lui Lecter este "Hello, Clarice", banala ,dar tonul pe care este rostita este cel mai important

3. SCREAM
sau nebunia cu mascatul care omoara adolescenti. filmul asta deja nu m-a mai speriat, dar a fost totusi foarte interesant, desi total neverosimil. ucigasul este injunghiat de mai bine de 10 ori cu un cutit de bucatarie si nu numai ca nu moare, dar mai apuca sa mai si ucida in timpul asta. practic, este o baie de sange acolo. filmul are doua continuari, SCREAM 2 si SCREAM 3, nu la fel de reusite ca primul.

4. I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER
alt clasic al genului horror. povestea unor tineri care lovesc cu masina un individ pe care in prima faza il cred mort, dar de fapt ala nu era mort si vine sa ii omoare. teribil! dar este destul de tare filmul, practic plin de clisee, dar nu te plictiseste poate din cauza ritmului alert al desfasurarii actiunii sau nu stiu............

5.SAW
asta e unul din filmele care iti arata pana unde poate merge imaginatia bolnava a scriitorilor de la Hollywood. modurile acelea de a tortura niste oameni mi se par aproape de domeniul fabulosului. nu mai am ce adauga pentru ca despre SAW ( toate cele 4 filme) se stiu foarte multe.

6.HOSTEL
sau capodopera lui Quentin Tarantino, poate cel mai dur film pe care l-am vazut vreodata si de care o sa imi amintesc toata viata. filmul asta m-a inspaimantat atat de tare........ multi il considera cel mai bun horror al tuturor timpurilor. cineva imi spunea despre  HOSTEL " aproape ca am plans cand l-am vazut. n-am mai vazut demult un film atat de frumos". filmul are o continuare din 2007, iar pe lista unui fan al genului, nu ar trebui sa lipseasca. este dupa parerea mea un MUST SEE

Niciun comentariu: