luni, 2 iunie 2008

o plimbare de neuitat ( a walk to remember).......draci

weekendul asta am fost in excursie in nordul moldovei cu diriga. subliniez si repet cu diriga. in mare a fost destul de dragut, dar au existat cateva momente neplacute atat din partea dirigii cat si a unor persoane de la care nu ma asteptam la asa ceva avand in vedere ceea ce discutasem inainte. pana la urma pacat pentru ca mi-au fost confirmate unele pareri si unele asa de rele, carora nu voiam sa le dau crezare, dar pana la urma se pare ca m-am inselat.

teribil daca stam sa ne gandim, dar asta este. lasa ca nu ar fi prima data.

trecem acum la subiectul excursie. in mare a fost tare, dar s-au mai intamplat unele chestii pe care nu credeam ca se vor intampla. si este de bine, adica de ras si caterinca. in primul rand diriga ne-a alineat ca pentru poza pentru a ne filma. statea ca prostii in timp ce o fata (Dana de E) ne filma foarte amuzata si cine nu ar fi amuzat daca ar fi sa vada o astfel de faza.

apoi, la manastirea Bogdana diriga, pentru ca ea le-a patit parca pe toate s-a impiedicat de prag, apoi au mai fost si altele, dar fara diriga. pentru prima data am cantat si eu cu intreg grupul. tzane canta la chitara, iar restul voce. a fost foarte marfa si ramane unul din punctele forte ale excursiei. asta a fost prima excursie facuta cu clasa si cred ca ramane printre cele mai frumoase momente petrecute cu colegii mei de clasa.........cu toate ca............dar lasa doar asa sa fie happy end

Niciun comentariu: