marți, 15 decembrie 2009

nemultumire porcina

astazi am vazut la stiri ca daca o sa fac gripa porcina o sa imi platesc tratamentul pentru ca am refuzat sa imi fac vaccinul. pai, de ce? eu ma gandesc ca, din moment ce sunt platitor de impozite am dreptul la viata si la asistenta medicala. sau poate ca gresesc eu, poate ca noi, marea majoritate suntem doar platitori de impozite sa isi puna Udrea perdele si EBA sa fie botanista pe la Bruxelles. si sa preintampin o intrebare, va spun din start ca nu am facut vaccinul pentru ca nu se cunosc efectele secundare, iar eu nu am de gand sa mor ca prostu` sa traiasca altii bine. nu vreau sa fiu cobai sa se poata lauda Boc peste un an ca a reusit el sa scape de gripa porcina. daca vrea sa isi faca Eba in buze. ca si asa mare pierdere...ma rog, nu intru in detalii. ideea e ca mi se pare ca imi sunt incalcate unele drepturi. de ce sa platesc pentru niste servicii de care nu ma pot bucura? si daca nu am bani ma lasa sa mor ca un caine? trist este ca asta vor face pentru ca astia nu sunt interesati deloc de noi. asa ca sfatul meu pentru astia: sa va faceti vaccinul in creier!

zdrente!!!

Un comentariu:

Violet spunea...

Asta e o tampenie de la bun inceput. Nu-ti pot refuza dreptul asta pentru ca poti sa ii dai in judecata folosindu-te de ceva simplu cum ar fi... Drepturile Omului. Dar cum astia se cred pe tarlaua lor, s-au gandit sa se mai bage putin in seama si sa-i zica romanului ca trebuie sa faca asa cum zic ei.
Te citez: "zdrente" :)