joi, 10 decembrie 2009

repede, cat mai repede.

scriam zilele trecute despre faptul ca imi cam scapa anumite lucruri de sub control si Violet mi-a zis ca trebuie sa iau atitudine, iar eu am spus ca am prea multe atitudine si asta este una din problemele mele. ca am prea multa atitudine. si asa e. uneori am impresia ca ma impun doar cand privesc pe cineva, am impresia ca ma bag in mult prea multe lucruri marunte ce nu ar trebui sa ma framante deloc. problema este ca am  atiudine, dar nu prea mai am vointa. urmeaza sa imi dau seama de unde sa fac rost de vointa. repede, cat mai repede.

4 comentarii:

Anonim spunea...

problema e ca vointa nu prea se gaseste la magazin ca sa faci rost de ea, ci se dobandeste in timp. mult timp ;)

Claudiu spunea...

...sau poate se gaseste, dar nu ai gasit tu magazinul :)

Anonim spunea...

cand il gasesti tu sa ma anunti :)

Violet spunea...

o sa ai vointa atunci cand o sa gasesti un lucru care sa merite o atitudine... cum ar fi viitorul tau, de exemplu. so... have a little faith, my little grasshopper :D all will come in it's fair time :)