duminică, 27 decembrie 2009

oameni

ma cam plictiseam zilele astea pentru ca nu avea la ce sa ma uit. si am incercat sa ma uit la LOST. trebuie sa spun ca am mai scris despre serialul asta si nu intelegeam cum de lumea se uita la el, avand in vedere ca misterul ala era atat de mare si de complex incat dura de mai bine de patru sezoane. se pare ca era si este cu adevarat complicat pentru ca abia acu, la al saselea sezon va fi rezolvat si nu stiu de ce am senzatia ca fanii nu vor afla cam tot ce doreau si ca va mai ramane loc de speculatii. ma rog. am incercat sa ma uit la LOST si trebuie sa spun ca intr-o oarecare masura m-a captivat, numai ca ma enerva. dupa trei, patru episoade ma enerva pentru ca nu gaseam niciun indiciu care sa imi satisfaca minimul acela de curiozitate. si ceea ce era mai frustrant, pentru mine cel putin, era faptul ca se aducea in discutie insula in fiecare dialog. si nu am mai putut sa ma uit. si mi-am dat seama ca eu am nevoie de oameni normali, care sa faca lucruri normale, care sa traiasca experiente normale. in rest, nu ma intereseaza misterul si ceea ce patesc niste personaje exceptionale in situatii exceptionale. din contra, asa ma plictisesc. trebuie sa vad un film cu astfel, de subiect, dar nu un serial. am o mare nevoie de oameni normali. sa ii vad si sa citesc despre ei. nu stiu daca este o dorinta nebuna de a ma identifica in ei, pentru ca nu ma identific, viata mea fiind total diferita si uneori usor mai complicata, dar doar pentru o perioada, apoi revenind la normal. am citit, un roman fantasy foarte bun, URZEALA REGILOR. o carte pe care cu greu o lasi din mana, scrisa cu talent, cu o intriga puternica, pe mai multe nivele si etc. oricum, ceva deosebit. l-am citit si mi-a placut, dar nu stiu de ce nu am avut senzatia aia de multumire pe care o am cand citesc un roman de la Humanitas, din colectia Denisei Comanescu, romane in care se vorbeste in mare parte despre experiente profund umane. si asa am ajuns eu la concluzia ca eu am nevoie de oameni normali in jurul meu. si nu doar in jurul meu, eu am nevoie sa citesc despre oameni. sa vad filme despre oameni si despre viata lor normala.

Niciun comentariu: