joi, 3 decembrie 2009

(plumb. bacovia are dreptate)

e nasol rau. foarte nasol. am impresia ca imi scapa totul de sub control si cum eu sunt un fel de control freak, am nevoie de o asigurare ca totul va fi bine si cand zic bine ma gandesc la ceea ce vreau. ma gandesc ca poate pana la urma mi-a venit si mie randul sa pierd. si ceea ce este mai nasol este ca eu nu prea pierd. si imi scapa multe lucruri de sub control ceea ce ma ingrijoreaza si ma face sa ma panichez. eu nu pot altfel...sau trebuie sa ma adaptez si ma adaptez foarte greu. si e greu, si e nasol. 

(plumb. bacovia are dreptate)

4 comentarii:

Violet spunea...

pai... rezolva problema. ia atitudine. :D

Claudiu spunea...

faza nasoala e ca ma cam depasesc lucrurile pe alocuri si atitudinea mea se duce pe apa sambetei si ma enervez degeaba....

Claudiu spunea...

... ca vorba aia, eu ma plang de prea multa atitudine

Violet spunea...

:)) am incredere ca totul o sa fie bine... in cele din urma.