vineri, 25 iunie 2010

comprimate

  •  am ajuns sa ma consider obsedat. pe bune. ma obsedeaza atat de tare bacul asta. parca nu pot sa mai am o viata, parca nu pot sa mai respir fara sa ma gandesc la el. e asa... trist daca stau sa ma gandesc, dar asta este. ma bucur macar ca am o ambitie de fier care ma ajuta foarte mult si care ma face sa ma gandesc la prioritatile pe care mi le-am stabilit cu mult timp in urma.
  • nu stiu de ce e atat de frig afara. nu ma ajuta deloc. intr-o zi ma gandeam ca daca era sa fie cald afara nu aveam chef sa invat, dar cand este atat de posomorat ma ia cate un chef nebun de citit si cum zilele astea nu pot... ca sa vedeti cum apar la mine frustrarile. as vrea sa fiu in stare sa trec peste si nu pot.
  • oare peste cateva saptamani voi fi in stare sa ma uit in urma si sa rad de fiecare gand pe care l-am scris aici? de fiecare fraza care nu face decat sa repete un adevar pe care vi l-am spus pana acum alte nenumarate posturi si pe care din cate vedeti nu fac decat sa il repet de parca altceva nu sunt in stare sa fac... macar de m-ar ajuta.
  • sunt socat ca un film ca mult mediatizatul Prince of Persia merge atat de prost la box office. 295 de milioane in patru saptamani la un buget de 200? nu e paguba, dar parca e prea mult. bine, nici nu ne asteptam ca astia sa refaca Piratii din Caraibe si totusii..
  •  
  •  
  • sa trec peste.
  • e trist ca spun asta, dar am nevoie de timp. si apoi... o sa am o viata. 

Niciun comentariu: