marți, 8 iunie 2010

Drumul spre inalta societate

Drumul spre inalta societate de John Braine este un roman usurel, dar foarte simpatic si cred ca astea sunt cele mai bune cuvinte pentru a descrie senzatia pe care am avut-o dupa ce am terminat acest roman.

Este povestea unui tanar inteligent cu origini modeste care incearca sa isi depaseasca conditia si sa urce pe aceasta scara sociala care se afla intr-o continua schimbare. Romanul pare foarte cliseic, dar nu este. Are o mare calitate. Scriitura care este foarte fluenta si care te indeamna sa mai citesti. Cred ca asta m-a facut sa trec cele 285 de pagini care spre sfarsit erau cam greu de indurat.

Nu pot sa spun ca este una din cartile mele preferate, dar a fost o carte pe care am citit-o foarte repede si care mi-a placut. Nu cred ca as putea spune de ce, dar am avut senzatia asta de deja vu si in cazul romanului de fata a fost exact ce trebuia pentru a ma face sa citesc in continuare.

Plus: scriitura foarte buna.
Minus: descrierile detaliate si de cele mai multe ori inutile.

All in all – roman bunicel, cam de duzina, dar citibil.

( stiu ca asta nu este o recenzie, dar am zis ca pana la urma sa ma tin de cuvant si sa scriu cateva randuri, nu de alta, dar am promis si asa e frumos, sa iti tii cuvantul)

Niciun comentariu: