marți, 22 iunie 2010

pregatire de bac

m-am gandit sa mai scriu si eu cate ceva pe aici. am fost foarte mirat si placut surprins cand am vazut ca cei de la blogger au facut un update la sabloane si acum pot sa imi personalizez blogul. asa ca am zis sa fac si eu pustiul de bine si sa schimb cate ceva din designul acela minimalist al blogului.

sase zile. de astazi, adica.
eu de felul meu nu am emotii. nici acum nu as putea sa spun ca am emotii, dar e asa un sentiment foarte tampit de nesiguranta. cu cat invat mai mult, cu atat ma plictisesc mai tare pentru ca imi dau seama ca stiu si cu cat nu invat cu atat devin mai nesigur. e ciudat si de aceea nu imi place deloc ceea ce se intampla. ma rog. de pus pe carte oricum m-am pus si nu stiu ce-o sa ma fac ca am innebunit. plus ca revin la problema de acum doua randuri, ma plictisesc si ma enervez. mare nebunie.

ca si cum nu ar fi totul ... aiurea, m-a mai apucat si o sete de lectura, dom'le ce n-am avut, ce n-am patit. acum m-am uitat de o mie de ori pe siteuri cu carti si am facut o lista pe care o las aici.
ada sau ardoarea de V. Nabokov
trilogia Alexandru cel Mare de V. Massimo Manfredi
Surorile Boleyn si Mostenirea Boleyn de Phillipa G. ( nu stiu numele)
Egipteanul si Etruscul de Mika Waltari.
cam astia sunt.

acum astept sa vad ce se intampla cu bacul. am emotii pentru ca am nevoie de o medie mare la bac care in cazul meu, persoana care vrea sa dea la litere, conteaza in proportie de 50. e cam aiurea si ma gandesc asa cu inima stransa la fericitul eveniment de saptamana viitoare. o sa vedem pana la urma ce se intampla si va rog eu sa imi tineti pumnii. eu am invatat, dar am nevoie asa... de un pic de noroc pentru ca asa e in viata si in Romania. poate ca o sa mai scriu ceva, dar nu prea mai am timp. astazi am luat o pauza, dar nu cred ca va fi foarte mare. vedem.

ma enerveaza ca scriu mereu mereu. si vedem.
aiurea!

4 comentarii:

Violet spunea...

multa bafta!!!!
o sa vezi ca mai mare frica decat examenul in sine :)

Claudiu spunea...

mersi!
asta stiu sigur, dar e asa... macar sa am sentimentul ca am dat un examen important daca nu mai este chiar asa. macar atat.
o sa scriu ceva despre trecerea de la liceu la facultate (sper) dar dupa ce termin cu bacul si toata nebunia aferenta.

Deya spunea...

Bafta!!

Claudiu spunea...

mersi, sa fie!