duminică, 27 iunie 2010

linistea si criza

sa fac cateva updateuri.
a inceput deja marea nebunie cu speculatiile. ce ne da dom'le, ce ne da? e foarte interesant pentru ca deja au aparut foarte multe nebunii. se insista pe nuvela istorica, dar din punctul meu de vedere foarte slabe sanse. nu e reprezentativa si nici nu ai cu ce sa scoti de acolo trei pagini si sa iei punctaj mare. ma rog. banuiesc ca si astia care fac subiecte se gandesc ca lumea trebuie sa treaca asa ca... e normal sa dea ceva mai usor.
cineva mi-a zis ca a visat o nunta si sigur la bac ne dau astia ceva legat de o nunta. posibil Ion, dar nunta apare si in Baltagul si in Morometii, dar oricare din astea trei ar fi e perfect pentru ca nimic nu e mai ok decat proza sau dramaturgia, dar de preferabil Caragiale. el sa cada ca daca e sa fie Sorescu, cu Iona lui... nu e de rau, dar e de mediu si asta e si mai nasol. e incert.
alte liste astept.
nu stiu de ce, dar ma amuza teribil toata nebunia asta si cred ca e cel mai bun moment sa vezi cum vor reactiona ceilalti. te gandesti asa la cum ii cunosti si cum reactioneaza ei in astfel de situatii. isteria asta e foarte tare. foarte amuzanta mai ales ca eu nu ma consum asa in vazul lumii, ci in scris aici pe blog. oricum... e tare. probabil ca si voi cei care mai cititi pe aici sa va amuzati, dar faza tare e ca nu ma cunosteti personal unii dintre voi, iar cei care stiti ceva despre mine... parca nu va vine sa credeti ca sunt eu. eu nu ma comport asa in situatii extreme si niciodata nu ati vazut la mine vreo reactie de gen.
acum a inceput sa fie liniste. o liniste din aia apasatoare care nu face decat sa te sperie si sa te enerveze mai tare. pe mine personal, ma enerveaza mai mult cand e asa tacut. pare un complot universal impotriva lumii care in cazul de fata reprezentata de mine. e ciudat asa. foarte ciudat. si nu-mi place pentru ca vorba lu' Blaga adanceste misterul... iar mie nu prea imi place cunoasterea asta luciferica. deloc aproape. poate suna bine pentru ca vorba aia, raul este mai mereu fascinat, dar... cine stie.
cand vine vorba de cate un examen nu imi place sa ma gandesc la nimic rau. la nimic. ma face asa sa ma simt aiurea si mai ales sa ma gandesc la ceea ce e mai rau la examen si nu vreau sa am asemenea ganduri.
am zis ca ar fi foarte tare daca as face si eu o lista dasta faimoasa. dar sa fac asa mai greu... din ce e mai greu adica. Barbu, Arghezi, Lovinescu si Nichita Stanescu. ceva de gen. ma rog, as mai adauga cateva opere mai greute, dar in proza sa fie asa un balans.
nu stiu de ce, dar ma gandesc la Harap Alb. ma gandesc ca daca atunci cand am dat capacitatea am dat din basm ce ar fi ca si acum sa facem o simetrie dasta si sa dam tot din basm. o bucurie si alta nu. sunt ironic pentru ca mie nu imi place de nicio culoare de Creanga, e asa ... cam jeg daca imi permisa exprimarea si cum sunt pe blogul meu imi permit cam orice.
oricum.
eu am incercat aici sa arat cam care este atmosfera inainte de marele taifun. vedem maine.
asta daca nu ma razgandesc si ma apuc sa mai scriu ceva pana maine. saptamana viitoare nu stiu daca o sa mai scris.
never say never.
vedem.
incertitudinea asta dom'le!!!

Niciun comentariu: