joi, 29 septembrie 2011

despre povesti

probabil ca este normal sa imi placa la nebunie povestile avand in vedere ca imi place si literatura, se completeaza reciproc si natural din punctul meu de vedere. ciudat este ca nu am mai auzit de foarte mult timp o poveste buna. nu am mai auzit pe cineva care sa povesteasca ceva care sa imi atraga atentia si sa ma faca sa ascult pana la final. lumea stie ca eu nu ascult tot pentru ca sunt sigur ca lumea este constienta ca atunci cand povesteste nu este chiar succinta si poate ca lumea isi da seama ca traim in secolul vitezei si nu am cum sa stau sa ascult ce are de zis daca moare cu propozitia in gura. revenind. din cand in cand se mai intampla ca cineva sa imi povesteasca unele lucruri care... bine. e chiar o poveste. in adevaratul sens al cuvantului. desigur, sesizez micile inventii (lumea nu doar ca vorbeste mult, minte la fel de mult) dar strecor continutul de inventie si pana la urma iti dai seama ca ce ai auzit este ceva aparte. asta apreciez eu la oamenii care imi povestesc ceva.huge like pentru povesti.

Un comentariu:

Poze nunta Antonia spunea...

felicitari,in primul rand pentru blog, in al doilea rand pentru minunatele postari