miercuri, 28 septembrie 2011

THE job

hai sa vezi nebunie!
cum sa imi gasesc un job cat timp sunt la facultate si toata lumea vrea sa fiu la cursuri. nu ca asta este ceva rau sau mai stiu eu. eu cred ca studentul trebuie sa se duca la toate cursurile pe care le are pentru ca de aia este la facultate. sa invete, sa aprofundeze. nu zic ca nu este bine sa nu ai un job, dar cum sa il mentii in Romania cand sunt atat de multe cursuri si seminare (seminarii) la care trebuie sa ma duc pentru ca altfel nu ma baga in examen.
o restanta nu este moarte de om, nu este o tragedie. de ce sa am o restanta cand pot sa invat si sa evit asta? asta este o alta regula dupa care ma ghidez.
revenind.
am cautat un job, dar nu am gasit nimic. nu sun pretentios, dar nu cred ca munca de opt ore trebuie rasplatita cu 400 pe luna. prefer somajul care este mai bun, 250 si nu ridici un pai.
nu asta este planul meu.
vreau un loc de munca, dar cum? cum sa imi gasesc un loc de munca cand eu sunt inca la facultate si facultatea nu ma lasa?
asta este to be or not to be al meu de inceput de an universitar.

Niciun comentariu: