joi, 30 octombrie 2008

ce am invatat azi....

asta e unul din putinele momente in care am sa imi folosesc cu adevarat in cele mai bune scopuri blogul. jeni, una din colegele mele de la PEEP m-a dus astazi la o scoala speciala unde am stat cateva ore cu elevii de acolo. cred ca vreo trei, dar sincer nu stiu cand au trecut. a fost ceva foarte tare care m-a facut sa imi dau seama si sa imi para rau cand sunt nesuferit cu oamenii ( dar asta nu inseamna ca ma schimb ).

astazi se sarbatorea Halloweenul.

un tip a venit cu cativa dovleci pentru ca asa e normal de sarbatoarea aceasta. nu spun cum il cheama, desi nici denumirea de "tip" nu imi place prea mult, dar altfel nu stiu cum l-as putea numi fara sa spun cate ceva ce nu ar trebui. a mai adus si un laptop si aproape toti s-au adunat in jurul lui sa se joace ceva care mie imi parea a fi COUNTER STRIKE. ma uitam cu cata bucurie se jucau si se uitau la computerul ala. imi dadeam seama cat de nebun sunt eu care ma enervez atunci cand nu am net sau mai stiu eu ce. 

apoi am discutat cu unul din ei care era un pic mai retras, adica nu se prea baga in seama desi se uita la ceilalti si mai intervenea din cand in cand. mi-a spus cateva lucruri care pe mine m-au lasat masca si pe care foarte multa lume cu studii si cu 15 biblioteci citite nu au fost in stare sa mi le zica. mi-am dat seama ca el doar se uitase la mine si cum reactionam sau vorbeam cu ceilalti si a putut sa spuna.

au spus cateva lucururi pe care nu stiu daca ma asteptam sa le spuna. sau poate ca le-au spus mult mai bine decat mine care vorba aia a citit 1000 si ceva de carti. degeaba! si cu toate cartile si toata aceasta cultura pe care toata lumea spune ca o am, n-am reusit sa spun atat de multe prin atat de putin si mai ales n-am stiut sa le spun.

Niciun comentariu: