joi, 16 octombrie 2008

neintelegere

neintelegerea mea de catre lume  ( linsati-ma pentru asta!!!!!! ), este neintelegerea ( mai bine zis neacceptarea) unui sistem pe care eu cel putin il inteleg si il mai si pun in practica, nu infatuare. simteam nevoia sa lamuresc asta inca de la inceputul inceputurilor pentru ca mai apoi sa nu care cumva sa faceti vreo conexiune gresita in ceea ce priveste ce am scris aici.

in ziua de azi a devanit trendy sa fii neinteles, chiar daca nu esti. intr-un fel, te face sa te simti aparte, influenteaza foarte mult parerea celorlalti despre tine, ceilalti mai prosti pentru ca ajung sa te introduca intr-o asemenea categorie, categoria cool a celor care prin faptul ca nu sunt intelesi sunt atat de originali si de fantastici si de fabulosi si de mai stiu eu cum.....

mi se pare atat de penibil!

adica de ce sa te consideri un neinteles? sa te dai mare? pai si varianta asta cade pentru ca mai exista lume care priveste cateodata si dincolo de ambalaj, si te vede...te vede ce nimic gol esti, plin de ifose si fumuri in cap, vedeta arfista.....vedeta arfista de doi lei..... vedeta arfista plina de nesimtire....

acum vreau sa lamuresc de ce am spus prima data ca neintelegerea mea e neintelegere, nu infatuare. eu am niste idei ( cum ar zice Maria "putine, dar fixe") pe care foarte multa lume nu le poate intelege sau mai bine spus ( pentru ca NU sunt niste chestii atat de spectaculoase, atat de adanci si atat de profunde incat sa nu poata fi intelese) nu pot fi acceptate atat de usor precum celelalte aberatii ale mele...si totusi asta nu e neintelegere, e mai mult ...... o chestie care deriva din faptul ca uneori ceea ce spun nu poate fi acceptat atat de usor..... tineam sa subliniez lucrurl acesta pentru ca foarte multa in ultimul timp are impresia ca ma cunoaste foarte bine, dar nu e asa si uneori se avanta in pareri care mai de care mai aiurea si mai gresite.... eu sunt putin mai tacanit si mai aiurea, nu neinteles....

si am vrut sa dau exemplul meu si mai ales am inceput cu exemplul meu pentru ca e cel mai bun. asa e marea majoritate a lumii. nu neinteleasa, tacanita si aiurea mai mult. si totusi facem pe originalii, pentru ca nu stiu de la cine am invatat ca sa fii original e cool, e tare, e la moda, e funcky.... eu va spun ca sa fii original este mai mult o arta si un talent pe care foarte putina lume il descopera atat de devreme cum lasati voi impresia ca l-ati descoperit.....

Un comentariu:

Claudiu spunea...

articol scris cu directie si mai ales cu intentie....