duminică, 5 octombrie 2008

Yahoo Messenger


uitati ce masuri primesc eu pe mes

...........

Mâine o sa fie cea mai frumoasa zi din viata ta pt. ca în aceasta seara o persoana va realiza k te iubeste. Daca nu trimiti vei avea ghinion in anul acesta cine te iubeste iti va da un buzz ....scz de mass scz lam primit si..(pierdut)..

...........

CITESTE PANA LA CAPAT !! Pe cer sunt 15 ingerasi.10 se joaca norisorii,4 se gandesc la tine, iar cel mai dulce ingeras citeste acest mesaj.Daac nu trimiti acest mesaj la toti prietenii,vei avea ghinion.Daca 5 persoane ti-l trimit inapoi, maine cineva iti va declara ca te iubeste .....scuze de mass 

..........

Te sarut in vis...Te sarut in scris...Te sarut in gand...Dar pe buze cand? Daca cineva iti da buzz inseamna ca vrea sa te sarute,da-l mai departe si vezi cate buzzuri primesti......scz de mass

.........

 da mai departe si vei afla cum ejty: 1 dulce 2 skumpik 3 frumos 4 sexy 5 ingeras 6 de treaba 7 te urasc 8 te iubesc.. scz d mass l-am primit ji eu 

.........

Nu il sterge, te rog frumos citeste-l mai intai; Numele meu este Franca Adriana, am 17 ani si sufar de o forma rara de leucemie; singura mea sansa este un transplant de maduva, fara transplant nu voi putea trai. Operatia costa 55.000 $ si familia mea a stans deja 32.000$. In cazul meu fundatia care ma va ajuta sa strang banii a incheiat o intelegere cu Yahoo si Aol si voi primi 0.01 cent pentru fiecare mesaj dat mai departe. ...te rog frumos, din tot sufletul da-l mai departe; poate voi avea si eu sansa de a fi ca tine! Adriana, ...hai sa nu ne zgarcim de la a da un "copy - paste" la toata lista; nu ia decat 30 de sec (SCZ DE MASS) 

........

Nu il sterge, te rog frumos citeste-l mai intai; Numele meu este Franca Adriana, am 17 ani si sufar de o forma rara de leucemie; singura mea sansa este un transplant de maduva, fara transplant nu voi putea trai. Operatia costa 55.000 $ si familia mea a stans deja 32.000$. In cazul meu fundatia care ma va ajuta sa strang banii a incheiat o intelegere cu Yahoo si Aol si voi primi 0.01 cent pentru fiecare mesaj dat mai departe. ...te rog frumos, din tot sufletul da-l mai departe; poate voi avea si eu sansa de a fi ca tine! Adriana, ...hai sa nu ne zgarcim de la a da un "copy - paste" la toata lista; nu ia decat 30 de sec.`sorry(scz pt cei care nu inghit massurile....)

asta este de doua ori dar cu sume diferite :))=))

.......

Scuze de mass ... Va rog mult pe cei din lista mea sa dea mai departe mesajul. urmatorea persoana pierduta azi (17.08.2008) in jurul orei 9 dimineata,zona Bucur Obor,nume M Vasile,bolnav de Altzheimer,in varsta de 82 de ani,imbracat cu pantaloni lungi de culoare inchisa,camasa gri cu maneci lungi,pantofi negri si palarie maro.Este vorba de bunicul meu,va rog mult da-ti mai departe,anuntati politia capitalei ori persoanele urmatoare Eliza- 076*****4,Petre M fiul) 0*******0,domiciliu;021****79 l-am primit si eu. Ia sa vedem. il gasim? 

masuri foarte enervante...

SURPRIZE, SURPRIZE si DIN DRAGOSTE pe messenger.

Niciun comentariu: