duminică, 5 octombrie 2008

decaderea hi5ului

incepe marele declin al hi5ului.....

asta o simt si mai mult ca sigur asa va fi. am observat tot mai des ca toata lumea cu bun simt (din care eu bineinteles ca nu fac parte) a inceput sa isi stearga hi5ul, dezamagiti de toate pitzipoancele cu aere de vedeta care isi arata falsii nuri in poze care mai de care scoase din reviste pentru adulti. daca sunteti interesati sa vedeti astfel de oameni si astfel de exemplare recomand cu mare caldura pitzipoana.org cel mai mare blog dedicat ironizarii pititelor.... 

asa, ca acum vad ca ma duc pe campii cu subiectul...

deja parca numai exista lume care sa merite pe hi5. inainte era mult mai frumos pentru ca aveai profil si foarte frumos te puteai uita si lasa commenturi cat de cat dragute si mai ales pentru ca voiai sa le lasi nu pentru ca ( salz....am puojeyyy nuoy...comm returnez) esti obigat de fel de mesaje pe care le primesti.

am ajuns sa ma declar usor dezamagit de ceea ce a ajuns hi5ul asa ca nu cred ca mai este mult si va ajunge loc de intalnire pentru toti cocalarii de la noi din tara si cu putin noroc, vor ajunge sa cocalareasca si restul europei........

eu prevad decaderea...

Un comentariu:

Anonim spunea...

am si io un BLOG
www.sandumaryan1992.blogspot.com SA intrati