vineri, 3 aprilie 2009

fara pacaleli!

inainte era o mare sarbatoare pe 1 aprilie. pacaleam pe toata lumea si mai ales aveam grija sa nu fiu pacalit, ca deh...dar trecem peste. oricum, inainte imi pasa destul de mult de aceasta zi, dar am observat ca anul acesta, dar si anul trecut, ziua a trecut fara sa o observ si mai ales fara sa ma bage in seama. am uitat de ea cu desavarsire. si ea m-a uitat pe mine. ne-am ignorat reciproc. nu stiu de ce. intr-un fel imi pare rau, dar pe de alta parte sunt total indiferent. nu imi pasa. ma gandesc ca inaite eram foarte mic si de aceea imi pasa atat de mult. acum sunt pur si simplu nepasator fata de o astfel de zi.

ma gandesc ca e mai bine asa. fara pacaleli. simplu. sa nu ne pacalim, sa mai vorbim si sincer si sa ne mai spunem si adevarul. sa mai trecem si peste. si 

FARA PACALELI!

Niciun comentariu: