sâmbătă, 11 aprilie 2009

turma

aseara cineva imi zicea ca nu face ceea ce face turma. ok. am inteles ca vrem sa fim originali si mai stiu eu cum, dar imi vine in minte o intrebare. daca turma ia un drum corect, iar tu nu faci decat sa te minti ca esti in stare sa gasesti o cale de a ajunge acolo unde ceilalti ajung cat mai repede? daca tu, dintr-un exces de inteligenta, de o debordanat incredere in sine si in capacitatea ta de a fi special sau divin ( ca sa citez o alta clasica in viata), ratacesti calea? daca te crezi prea mare si tare si atunci ajungi sa devii un ratat? daca? 

eu personal am ajuns la concluzia ca daca urmezi turma nu esti neaparat prost sau mediocru, ci pur si simplu o decizie pe care fiecare om ar trebui sa o ia si apoi, daca chiar este in stare sa faca ceva sa devieze de la calea aceasta, dar sa fie in stare sa revina si mai ales sa recunoasca ca a gresit. eu asa as face. pe bune. nu cred ca este foarte greu sa te lasi dus de valul pe care masele il formeaza, dar daca observi ceva care sa te faca sa te schimbi sa incerci si calea aia, dar precaut pentru ca prundeta este cheia catre marile descoperiri. eu vreau sa ajung sa imi cunosc lungul nasului. si sa imi stiu limitele sau macar sa am decenta de a pune niste limite pe care sa le respect. fiecare om crede ca are dreptate si ca poate mai mult. dreptatea este o curva care trece de la unul la altul si ii ameteste pe fiecare in parte. iar omul este normal sa aiba incredere in sine pentru ca pana la urma, macar atata lucru invatam de la americani:))

revenind. nu este rusinos sa urmezi turma sau trendul. este ceva cat se poate de normal chiar si pentru oamenii cu adevarat inteligenti, pentru ca inteligenta se formeaza pe fundamentul inteligentei native. nu inteleg de ce este atat de dispretuita turma. sau de ce i se spune turma. fie ca vrem sa recunoastem sau nu toti facem parte din turma sau macar dintr-o turma. asa ca ia-ti inima in dinti si recunoaste ca faci parte din turma. sunt curios sa vad cate persoane au curajul sa faca asta.

7 comentarii:

malina spunea...

eu nu mi mai zic parerea, pt ca ne vom certa iar tu ma vei ataca pe mine, personal, cum ai mai facut-o. in fond, fiecare alege cum sa traiasca, fericirea nu consta neaparat in inteligenta, depinde doar de ce pretentii si asteptari ai de la tine.

malina spunea...

inca ceva si am incheiat :D

adevarul e ca ai dreptate, intr-o oarecare masura. si eu am intalnit persoane care afirma cu demnitate ca nu fac parte din turma. sa explic cum e sistemul: au auzit si ei ca exista oameni diferiti, li s-a parut interesant si s-au autoinclus in categoria lor, fara sa stie macar cu ce se mananca sau despre ce e vorba, dar, vezi doamne, ei nu fac parte din turma. tot dispretul pentru ei. insa nu ma ataca pe mine[aici ma refer pe blogul meu, nu in postarea ta] cand ti-am zis si stii ca eu de la 3 ani traiesc/gandesc diferit din toate punctele de vedere, si as putea spune ca printre pustii astia care vor sa para originali, sunt fondatoarea originalitatii.pt mine nu e un curent, o moda sau mai stiu eu ce. e modul meu de viata.

sper sa intelegi diferenta

Claudiu spunea...

de fapt malina, eu nu vad de ce esti atat de suparata. nu a zis nimeni ca nu ai voie sa iti spui parerea si mai mult, eu am spus ce cred, pe blogul tau si de multe ori m-am trezit ca sunt ridiculizat si dispretuit. dar asta e problema mea daca am continuat ( si voi continua sa citesc blogul tau). articolele mele nu au fost niciodata si te rog sa tii minte, atacuri la adresa celorlalti. nu am folosit blogul pentru a ma razboi cu lumea si mai ales nu cred ca m-as razboi cu tine. modurile noastre de viata si de a gandi nu se vor influenta niciodata pentru ca nu exista puncte comune :)). eu nu am nimic personal cu tine,dar nu ma pot abtine sa nu comentez sintagme de genul " eu sunt fondatoarea originalitatii" sa fim seriosi acum. nu ma deranjeaza sa spui ce crezi, desi uneori i-ai cam enervat pe cei care imi citesc blogul, dar toata lumea are dreptul de a scrie si de a discuta. cat despre articol, nu se referea neaparat la ceea ce ai subliniat in comentariu :D:P

malina spunea...

bun. daca vrei sa fie pe blog, e pe blog. nu am afirmat ca sunt fondatoarea originalitatii, ci ca sunt fondatoarea originalitatii printre pustii de 16,17,18 ani care se cred originali ca au cv de zis impotriva cuiva... cum si tu poti afirma, si ar fi adevarat, ca esti unul dintre cei mai cititi tineri din liceu. nu inseamna ca esti cel mai citit din lume, dar ca intr-o categorie faci parte din top.e o diferenta f mare, ma asteptam sa o sesizezi.

iar daca nemultumesc pana si persoanele cu care nu vorbesc deloc, inseamna ca am ajuns la o performanta incredibila :)))

iar partea cu atacatul tocmai am comentat-o pe mess

Claudiu spunea...

lol=))
ma bucur ca macar te consideri in continuare fondatoare originalitatii nu conteaza pentru cine :)) ideea era ca astfel de afirmatii se cer comentate. nu stiu ce parere ai tu, dar asa ceva nu poate fi lasat la o parte. si nu e vorba de atac aici, ci de ironie pe care eu o folosesc tot timpul.:D:P. o afirmatie megalomanica ca cea pe care ai facut nu poate fi lasata asa...sa putrezeasca, sa moara in fasa. nu e normal ca un om cu spiritul meu ( pe care il cunosti ca doar sunt pamantean si pe astia ii citesti repede ) sa procedeze astfel. again, nu am nimic personal cu tine.

si daca am vrut sa fie pe blog, a fost sa vada toata lumea care e faza si care sunt toate raspunsurile. nu de alta, dar ar trebui sa informam lumea corect. nu? sa nu se creada ca esti o victima si nici eu un calau

malina spunea...

da, am inteles de ce ai vrut sa fie pe blog...insa blogul tau e citit de prietenii tai care nu ma cunosc pe mine cum ma cunosti tu. tu ma cunosti si ai acceptat, ai recunoscut ca sunt pur si simplu altfel. ai avut cateva luni, timp suficient sa aduni dovezi si cred ca ai facut-o, asa ca stii ca afirmatia nu e aruncata in vant, cum e aruncata de altii.

Claudiu spunea...

nu e neaparat citit de prietenii mei. exista lume pe care nu o cunosc care imi citeste blogul si mai ales mai este si lumea care intra la categoria cunostinte. nu inteleg cum de s-a ajuns de la turma la asta? nu vad sensul, dar trecem cu gratie peste