marți, 14 aprilie 2009

spiritul romanesc in perioada crizei

am observat ca in ultima vreme am inceput sa preluam foarte multe lucruri de la straini. si nu de la europeni, ci de la americani. adica am inceput sa luam acel spirit superficial si etc. mai nou am observat ca avem si noi ceea ce se numeste paparazzi si mai ales ca avem deja expresia de circ mediatic. dupa sistemul lumea moare, Romania se duce la pomana si traieste bine, pe noi criza nu pare sa ne afecteze. adica daca te uiti la un stand de ziare nu gasesti titlu mare ca nu stiu ce se intampla cu euro sau cu afacerile. neahhh! zilele trecute era Alina Plugaru care nu stiu ce facea ( eh, nu stiu, stiu dar ma abtin), dar bagase in boala barbatii din Bulgaria. apoi mai nu stiu ce facea mihaela radulescu si etc. si mi-a venit in minte Frate, noi am ajuns sa copiem presa de tip tabloid din SUA? am ajuns chiar asa de jos incat lumea sa moara, iar pe noi sa ne intereseze ce fac Paris Hilton si Britney ( bine, in cazul nostru Sexy Braileanca si Magda Ciumac)? se pare ca da, ca ziarele sunt pline de subiecte legate de ele. si sincer nu m-am simtit revoltat. ma gandeam ca macar suntem cu zambetul pe buze, adica macar ne pastram spiritul ala pe care Caragiale l-a descris atat de bine. macar atat. sa fim noi sanatosi si sa ne pastram veselia ca restul trec si vin. si daca trec inseamna ca se pot intampla lucruri grave ca noi tot trecem peste. frumos. asta e un motiv pentru care ma bucur ca sunt roman. pot sa trec peste o mie de necazuri cu zambetul pe buze.

5 comentarii:

malina spunea...

sa vezi titlu de ziar in plina criza mondiala: sexy braileanca isi cauta iubit =)))

Claudiu spunea...

de magda nu am mai auzit nimic in ultima vreme. naspa ca e tolea la puscarie si trebuie sa aiba grija de copil, dar iese el tolea si isi face din nou magda aparitia la tv

malina spunea...

in schimb, raduleasca omoara topurile :))) e si asta peste tot. eu nu inteleg dc toate posturile promoveaza toti prostii existenti pe lumea asta...fie...

malina spunea...

aaaa...am uitat sa-ti zic. faza cea mai tare e ca braileanca isi cauta iubit...ghici unde? printre bloggeri =))
tine-te bine:))

Claudiu spunea...

ce ma bucur!

poate am si eu noroc si ma fac un secsi brailean:X:)))))