duminică, 3 ianuarie 2010

3

am vazut in seara asta 4 luni 3 saptamani si 2 zile si cred ca acum mi-am dat seama cu adevarat ce calvar era epoca asta de poleiala cu aur. si daca pana acum am avut cateva retincente in ceea ce priveste moartea lui Ceausescu si am crezut o perioada ca nu ar fi trebuit sa moara, acum, la cald vorbind imi dau seama ca pana la urma Maretul Carmaci ( analfabet de prima clasa) si-a meritat soarta pe deplin. pentru fiecare umilinta pe care au indurat-o cei care au trait acele vremuri. pentru fiecare coada la care stateai pentru a cumpara minimumul de hrana, pentru noptile de frig, pentru lipsa elementara a unor produse si servicii. pentru umilinta crunta de a  nu avea pentru ca nu esti lasat si pentru frustrarea si lipsa elementara de bun simt pe care a insuflat-o romanilor. spaga, mitocanul, neamul prost si mai ales decaderea adevaratelor valori. vedeam in film cum niste cacate de receptionere cu trei clase la seral vorbeau cu un dispret iesit din comun oamenilor. ma uitam la rautatea cu care se comportau unii cu altii, o cruzime dusa pana la sadism. si cred ca pentru prima data am inteles ce este cu nenorocirea  asta de comunism.

Niciun comentariu: