duminică, 17 ianuarie 2010

grey

gri.

cred ca asa era creierul meu atunci cand am scris un post despre serialele over-rated. si pe lista aceea (pe care o mentin in mare masura, dar am scos un nume, cel despre care am sa scriu acum) am trecut si Anatomia lui Grey. si acum cand am inceput sa ma uit la serialul asta imi pare rau ca am scris asa ceva. desi imi mentin declaratiile. adica, tot o usoara furaciune dupa ER este. dar are ceva aparte. e atat de plin de viata, atat de plin de energie. e altfel si cred ca e cel mai tare serial pe care l-am vazut. asta dupa Friends care ramane unul din cele mai tari si frumoase seriale ever. ma rog. ideea este ca acum recomand Grey. e tare. e foarte tare. si inca un motiv pentru care sa urmariti serialul este Ellen Pompeo. cred ca e una din cele mai frumoase femei din lume, daca nu chiar cea mai frumoasa.

Niciun comentariu: