joi, 21 ianuarie 2010

(english please)

am o stare asa tampita. si ma enervez si nu prea am chef de nimeni. pentru ca nu imi place nimic si ma enerveaza toate. din o mie de motive, dar mai ales pentru ca exista. si punct. am multe de facut, iar eu am chef sa le fac si uneori le fac. dar o fac in sila. e aiurea.

si nu ma deranjeaza ca ma judeca lumea. nu cer sa fiu judecat, dar nici nu ma deranjeaza ca sunt judecat. cer putina ....nu stiu cum se numeste in romana. get me a little credit! asa zic americanii. oricum nu ma intereseaza pentru ca zilele astea vorbeste si iti apare in fata partea antisociala din mine. intr-un fel imi era dor de mine asa. nu prea tare, dar aveam nevoie sa ma regasesc. 

nu stiu. prea bine mergeau lucrurile. si e foarte bine, nu de alta, dar there is no drama. eu spre rusinea mea pot spune ca imi place the drama...

( nu stiu de ce folosesc atat de multe englezisme, dar am descoperit ca atunci cand vrei sa spui ceva exista o mare dorinta sa scriu in engleza. mi se pare mai expresiv. este mai expresiv. si mai puternic si universal ca orice alt cuvant romanesc)

...pentru ca imi place. e partea masochista din mine. e ca un fel de durere excitanta. not that exciting, dar ma rog. oricum. am mai scris candva ca am nevoie de un proiect pentru ca mor de plictiseala. ceva nou.

( englishhhh please)

Un comentariu:

Violet spunea...

cunostintele mele mereu imi spun "romana, te rog" :)) pentru ca am tendinta sa o dau mai mereu in engelza (asa e cand ai 10 cursuri pe saptamana numai in engleza :D)
we all need a little drama... it brings flavor :D so, don't worry, you're perfectly normal :)