miercuri, 2 aprilie 2008

12 carti publicate intr-un an!!!!

eu am obiceiuri proaste dupa cum ar spune altii, sa ma mai uit asa pe Wikipedia si intr-una din zile am vazut ceva ce mi-a atras atentia.  celebra Sandra Brown, aia care scrie carti de dragoste ( intre  noi fie spus, niste porcarii fara margine si unice in felul lor, pe care daca ai ambitie le citesti in mai putin de 3 ore si asta daca ai o carte de a ei de 500 de pagini), a reusit performanta de a scrie intr-un an (atentie 12 luni!!!) nu mai putin de 12!!!! romane.SENZATIONAL!! ar spune Dan Diaconescu
bine, fata a avut ambitie sa scrie atat de mult, dar nu asta e ideea. ce trebuie retinut este ca in tr-un an i-au fost publicate 12 carti!!!!!
sincer, eu am ramas socat cand am vazut. am mai auzit la autorii de romane politiste 2 cel mult 3 carti publicate pe an, dar atat de multe!! never!!!
miracolul conceperii a 12 povesti de dragoste a avut loc in 1983. nu toate au fost publicate sub acelasi nume . de altfel, cine nu stie aceasta "scriitoare" are si 3 pseudonime ( sa publice mai mult adica in traducere libera sa ia mai multi bani de la diferite edituri) si anume Rachel Ryan, Erin St. Claire si Laura Jordan.
acum va dau titlurile in caz ca vreti sa le cititi :))
1983 Seduction by Design
1983 A Kiss Remembered
1983 A Secret Splendor
1983 Prime Time
1983 Tomorrow's Promise
1983 Relentless Desire
1983 Heaven's Price
1983 Temptations Kiss
1983 Tempest in Eden
1983 Breakfast in Bed
1983 Riley in the Morning
1983 The Rana Look

Niciun comentariu: