miercuri, 2 aprilie 2008

nu am idee

nu stiu ce este cu mine in ultima vreme de nu mai am idei in legatura cu aproape orice subiect, iar asta este ceva ingrijorator mai ales in cazul meu, o persoana care are o parere in legatura cu orice. ma trezesc ca nu am ce zice. pana si eu ma mir.

cine ma cunoste stie ca eu nu sunt o persoana care nu are ce zice sau mai rau o persoana care se lasa influentata de parerile altora. eu i-am obisnuit pe toti cei care ma cunosc sa am o parere despre orice.

acum cred ca trec prin una din marile crize de idei prin care trece foarte multa lume, mai ales in ultima vreme( si asa ajung sa cred ca este de fapt o intreaga conspiratie).

uneori sunt foarte plictisit si scriu fara sa gandesc ceea ce spun. practic stau la calculator si umplu cu multe caractere (trebuie sa spun ca imi place foarte mult fontul si ca ma face sa vreau sa scriu cat mai mult). abia dupa ce termin ce am scris, daca mai am chef ma apuc sa mai citesc sa vad daca nu am facut unele greseli, dar de cele mai multe ori las totul asa si nu ma mai uit in urma (am senzatia ca si postul asta va avea aceeasi soarta).
pratic de plictiseala si poate chiar aiurea stau si scriu si cine stie daca nu la fel, de plictiseala si poate din lipsa de interes o alta persoana nu se va apuca sa citeasca ceea ce eu am scris.   pana la urma este un cerc vicios :))

Niciun comentariu: