vineri, 21 noiembrie 2008

Cele mai naspa seriale americane

am ceva impotriva unor seriale americane ce ma calca pe nervi. nu pot sa le sufar!! si uite lista

1.PRISON BREAK
asta e culmea culmilor. PRISON BREAK in sus, in jos si in lateral. dupa parerea mea un serial mediocru primit bine in tarile din estul Europei unde gunoiul american plin de clisee prinde foarte bine. un serial pe care nu il poti incadra intr-o categorie si de care te plictisesti la cel de-al treilea episod, daca e sa ai puterea de a trece de primele 2. am cautat audientele si sincer sunt dezamagitoare cel putin in America ( vezi jos tabelul) pentru asa zisa popularitate a serialului. oricum audientele nu sunt importante, dar daca tot se vorbeste despre el, macar sa se uite lumea. si mai am o nedumerire. din cate am inteles din pilot, unu intra la puscarie sa-l scoata de acolo pe frati-su. da? si serialul are deocamdata 4 sezoane. adica ala evadeaza 68 de episoade? nu te plictisesti sa te uiti la asa ceva???
Season Broadcast period Timeslot Viewers (in millions)
1 2005–2006 Monday 9:00 pm ET 12.1
2 2006–2007 Monday 8:00 pm ET 10.1
3 2007–2008 Monday 8:00 pm ET 8.2

2. LOST
eu am fost fan LOST un sezon si jumatate, apoi m-au apucat crizele. am inteles misterul, am inteles ca PILOTul trebuia sa faca lumea sa isi puna intrebari, PILOTul si intregul sezon, si SEASON FINALE, dar mai da-mi si mie un indiciu sa mai am si eu habar de ceva din serial. adica nu imi lua chiar asa tot avantul. in Lost nu e zi fara mister, fara ceva care sa te faca sa te intrebi ce cu insula si asa mai departe. foarte interesant! dar mai lasa-ma ca prea e de tot. la Lost nici in ultimul episod nu cred ca se va afla adevarul in ceea ce priveste insula.


3. GREY`S ANATHOMY
asta e genul de serial pe care l-as critica mereu ca se apuca si copiaza ER care e tatal tuturor serialelor cu medici. pe asta si HOUSE MD, dar H MD e ceva mai bun. GA e aiurea din start. un asa-zis umor megru de trei lei, sincer incercare de copiere a scenariului din DH, incercare ce nu se potriveste pentru ca un serial ca GA nu e comedie neagra. si ar mai fi ceva de criticat, decorurile sarace, povesti trase la xerox din ER si multe altele. din fericire, compenseaza prin audiente foarte mari
Season Rating (million viewers)
1 18.5
2 19.9
3 19.5
4 15.9
5 17.5

4.UGLY BETTY
serial dupa telenovela, nu ca as avea ceva cu telenovele, dar ma gandesc cum se face ca americanii care sunt dusmani declarati ai telenovelelor au adoptat asa ceva si au facut un serial mediocru care ruleaza pe ABC? nu imi explic sau de fapt imi explic, avand in vedere ca unii nu sunt chiar atat de frumosi se simt foarte bine cand mai vad si lume urata la televizor...eu asa imi explic. si asa ma mai si enerveaza. femeile ar trebui sa se faca frumoase, sa se ingrijeasca nu sa considere ca aspectul exterior nu este important si ca se poate trai si fara. va spun eu ca nu...e bine sa mai fi si frumos :P



cam asta e lista de seriale pe care nu pot sa o sufar. ratingurile prezentate sunt cele din America (populatia Americii e in jur de 300 si ceva de milioane de locuitori, iar 250 de milioane au acces la televizor si televiziune, asta pentru a va putea face o idee despre ce inseamna ratingul ala la nivelul tarii lor).

2 comentarii:

Anonim spunea...

am vazut doar putin din PRISON BREAK si UGLY BETTY si nu mi-au placut deloc. mi se par o tampenie.

Anonim spunea...

daca nu ai urmarit prison break pana la sfarsit nu mai comenta aiurea ca nu ai de unde sa stii daca ala evadeaza in atatea episoade...iti spun eu ca l-am vazut si este foarte interesant!