duminică, 23 noiembrie 2008

prea rai si prea aiurea

cateodata suntem prea rai, prea aiurea, prea dusmanosi si nu se merita, adica .... ma gandeam ca am ajuns sa copiem personaje din literatura si din filme, oameni rai, oameni haini, oameni aiurea care dese ori ii fac pe cei din jurul lor sa sufere si nici macar nu au satisfactia asta. cateodata suntem rai pentru ca suntem, nu pentru ca ne aparam sau mai stiu eu ce. suntem rai....si macar daca ne-ar face placere....si eu am fost asa si nu am avut satisfactia pe care credeam ca o voi avea, de fapt era altceva, nici macar nu urmaream vreo satisfactie...mi-am dat seama ca sunt rau pentru ca sunt si nu mai vreau sa mai fiu. si asta e ceea ce vreau sa incerc de maine, sa fiu de treaba si amabil, cum am fost si cand desi nu aveam acea satisfactie, macar nu ma simteam vinovat.

SCHIMBARE

Un comentariu:

Anonim spunea...

dar uneori e imposibil sa nu fii rau cu ... anumite persoane.